نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2361
-
الف
+

بازیگر «خانه به دوش»: فضای مجازی بیشتر به من ضرر رسانده است تا سود!

«بهنوش بختیاری» درمورد کرکترش در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» و کناره گیری از فضای مجازی سخن گفت.

«بهنوش بختیاری» درمورد کرکترش در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» و کناره گیری از فضای مجازی سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «بهنوش بختیاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بیشترین نقش آفرینی او را در سریال‌های مناسبتی به ویژه سریال‌های نوروزی دیده‌ایم ، برای پنجمین بار در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» با کرکتر «ثریا» ظاهر شد.

این بازیگر درباره حضورش در سریال نوروزی «برسر دوراهی» به کارگردانی »بهرنگ توفیقی» و نویسندگی و تهیه کنندگی »حامد عنقا» به ایسنا گفت : دلیل این که بیشتر در کارهای نوروزی حضور دارم این است که من عاشق نوروز هستم. وقتی حال و هوای مردم شیرین می‌شود حال و هوای من هم خوب می‌شود.

وی در پیوند کرکتر جدید خود گفت: در کرکتر «ثریا» یک شعور، یک واقعیت خاصی می‌بینم. زنی بسیار منطقی، متعادل و معقول پشت آن است و شخصیت آن در مقابل مخاطب روشن است و قرار نیست کار عجیبی انجام دهد.

 

بختیاری در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره همکاری خود با «بهرنگ توفیقی» و «حامد عنقا» که به سال‌ها پیش برمی‌گردد، توضیح داد : در یکی از همکاری هایم با آقای «عنقا» که منشی صحنه بودم ، پیشنهاد بازی در سریال «خانه به دوش» به من شد و آن سریال یکی از قشنگ‌ترین کارهای آن سال‌ها شد.

این بازیگر در پایان درباره حضور در فضای مجازی و مشکلاتی که برای او به دنبال داشته نیز، گفت : دلم می‌خواهد که دیگر کمتر در فضای مجازی حضور داشته باشم البته به من می‌گویند تو ساده‌دلانه حرف می‌زنی اما مردم برخی حرف‌هایم را متوجه نمی‌شوند.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد : آخرین بار نیز حاشیه‌ای که برای من پیش آمد باعث شد از خودم ناراحت شوم که چرا نتوانستم منظورم را به درستی به مردم برسانم .

بازیگر سریال خانه به دوش» افزود : این حواشی باعث شد که به هیچ عنوان دیگر مطلبی از خودم در فضای مجازی نشر نکنم و حتی از جشنواره جام جم هم انصراف دادم.می‌خواهم فکری به حال فضای مجازی بکنم چرا که بیشتر به من ضرر رسانده است تا سود. وقتش است که کمی کناره‌گیری کنم و ترجیح دهم فقط بازی کنم.

 م ح/ب م

نظر شما
ارسال نظر